Van sponsorships naar partnerships
Binnen sponsoring focussen we op de maatschappelijke betrokkenheid van PwC en hoe we hier als kennis- en expertise partner een rol van betekenis in kunnen spelen. Dit betekent dat we met onze sponsorships in gesprek gaan welke maatschappelijke uitdagingen zij hebben. Hier zie je duidelijk de verschuiving van sponsorships naar partnerships: samenwerkingen waarbij het samen optrekken en de dialoog aangaan centraal staat. Binnen deze overeenkomsten zit naast een financiële bijdrage ook áltijd een Value In Kind component: uren van onze mensen die wij beschikbaar stellen om kennis en expertise van PwC te benutten voor (maatschappelijke) problemen, uitdagingen en vraagstukken.
Verhaal achter de foto
Rosa Luzia Lunardi (85) wordt omhelsd door verpleegster Adriana Silva da Costa Souza, in het Viva Bem-verzorgingstehuis, São Paulo, Brazilië, op 5 augustus 2020. Dit was de eerste keer in vijf maanden dat Rosa werd omhelsd. In maart sloten verzorgingstehuizen overal in het land hun deuren voor alle bezoekers als gevolg van de COVID-19-pandemie, waardoor miljoenen Brazilianen hun bejaarde familieleden niet meer konden bezoeken. Zorgverleners moesten fysiek contact met de kwetsbaren tot een minimum beperken. Bij Viva Bem konden mensen dankzij een eenvoudige uitvinding, 'Het Knuffelgordijn', elkaar eindelijk weer omhelzen.
© Mads Nissen, Denmark, Politiken/Panos Pictures
World Press Photo bezoeken?
Als sponsor van de World Press Photo Foundation hebben wij een beperkt aantal tickets beschikbaar voor alumni die de expositie in De Nieuwe Kerk Amsterdam willen bezoeken. De expositie is t/m 14 augustus 2022 te bezoeken. Wil jij gebruik maken van deze tickets? Laat het ons weten via nl_alumni_contact@pwc.com